Çok Kanallı Müşteri İletişim Platformu
SaleSmartly, çok kanallı bir müşteri iletişim platformu olarak, kullanıcıların canlı sohbet, WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, Telegram, Line, E-posta, Wechat gibi çeşitli yollarla müşterileriyle etkileşim kurmasını sağlar'den fazla işletme tarafından tercih edilen bu platform, sürekli olarak kullanılabilir ücretsiz bir versiyon sunmaktadır. Kullanıcılar, farklı kanallardan gelen mesajları tek bir arayüzde toplayarak, zamanında yanıtlar vererek müşteri memnuniyetini artırabilirler.
Yapay zeka destekli otomatik yanıt sistemleri ile sıkça sorulan sorulara hızlı cevaplar verebilir, zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilirsiniz. Ekip içi işbirliğini artırmak için sohbet oturumlarını esnek bir şekilde dağıtabilir, müşteri bilgilerini toplayarak kapsamlı bir müşteri veritabanı oluşturabilirsiniz. Ayrıca, çok boyutlu verileri analiz ederek pazarlama stratejilerinizi optimize etmenize yardımcı olur.